keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Proteiinia , proteiinia



Kaikista vaikeinta tässä projektissa on ollut syöminen... niin typerältä kuin se kuulostaakin. Ongelmana minulle on ollut syödä säännöllisesti . Varsinkin aamupalan lisääminen ruokavalioon on tuottanut vaikeuksia. Proteiinia oon pyrkinyt joka aterialla saamaan sen suositellun n.20grammaa, joko ruuasta tai sitten valmiista proteeiinijuomista. Tuntuu ettei päivän aikana kerkee mitään muuta tekemäänkään kuin syömään :D Jonkun mielestä unelma, mut ei mun :D Tässäpä sitten tämän 2kk:n aikana olen etsinyt hyviä proteeinilähteitä, koska tavallinen maitorahka , jota monet suosii, ei oikein millään uppoa mulle. Ei mehukeiton kanssa, ei hedelmien kera , ei ei ei. Ei maistu niin ei.

No sitten silmääni osui kerran kaupassa rahkahyllyllä ehrmannin rahkajogurtti, ja päätin maistaa. Eikä hintakaan konkurssiin vienyt, ( Olisko ollut 70snt) joten mukaan lähti. Tavallisen paksun ja öklön maitorahkan jälkeen maku oli suorastaan herkullista! Toinen mun makuuni oleva proteiinirahka on skyr-mustikka, jonka löysin ihan vähä aikaa sitten, siitä tullut mun suosikki.<3 Kannattaa maistaa :)

Mutta ------> iltapalalle :)


-Tinkku


1 kommentti:

  1. Itekkin tullut maistettua tuota Skyr - rahkaa, se on kyllä hyvää ! :)

    VastaaPoista