tiistai 22. huhtikuuta 2014

Ghetto booty kadoksissa, onko näkynyt?

No niin, arki alkoi täälläkin mukavasti salitreenin merkeissä. Ohjelmassa oli jalat/pakarat. Kyykkyä, prässiä , maastavetoa ja loitontajia. Tekipäs se taas gutaa!:)

Yksi asia mua kuitenkin ketuttaa. Oon tässä nyt tosiaan pari kk käyny salilla ja tehnyt (mielestäni) kaiken oikein, mut vaikka tekisin mitä ja miten vaan , en saa peffaan minkäänlaista kipua/tunnetta.

Oon koittanut ns. aktivoida pakaralihaksia erillaisilla harjoitteilla ennen varsinaista treeniä mutta ei ole siitäkään ollut apua :(

Kyykyt teen aina ihan alas asti , 3 sarjaa , 8-12 toistoa. Painoa ei hirveästi ole tangossa koska muuten en pääse ylös :D :D

En vaan käsitä mitä teen väärin kun tuo takamus ei ole halukas yhteistyöhön mun kanssa ?!?? :/

Taitaa jäädä haaveeks ghettobootyt. Ja joo, kyllä mä tiedän ettei se tapahdu yhdessä eikä kahdessakaan yössä mut masentaahan se vähän kun ei saa sinne "tuntumaa" ollenkaan. Olishan se kiva tietää, meneekö treeni sinne minne pitää vai ei sinne seinällekään. Todennäkösesti se on tuo jälkimmäinen.

No katsotaan mitä tapahtuu , eipä muutakaan voi :) Nyt iltapalaa nassuun :)

-Tinkku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti